Умови та Положення

Стаття 1 – Визначення
Wireless Ukraine: торгова назва ФОП Шпілюк О.Г., зареєстрованого в єдиному реєстрі РНОКПП 3107718313, з юридичною адресою Україна, м. Київ, вул. Академіка Ромоданова 11/15, кв. 52;
Клієнт: (фізична) особа, яка уклала дистанційну угоду з Wireless Ukraine через веб-сайт www.wireless.in.ua;
Дистанційна угода: угода, укладена між Клієнтом та Wireless Ukraine щодо системи продажу продуктів та/або цифрового контенту через веб-сайт www.wireless.in.ua, за якою для укладення угоди використовуються виключно або частково одна або кілька технологій дистанційного зв'язку;
Цифровий контент: дані або допоміжні програми, які створюються та поставляються в цифровій формі;
День: календарний день;
Період обмірковування: період, протягом якого Клієнт може скористатися своїм правом на відмову;
Право на відмову: можливість Клієнта розірвати Дистанційну угоду протягом Періоду обмірковування;
Довговічний носій даних: ресурси, включаючи електронну пошту, які можуть використовуватися як Клієнтом, так і Wireless Ukraine для зберігання інформації, адресованої їм особисто, таким чином, щоб її можна було переглянути або використати в майбутньому протягом періоду, що відповідає меті цієї інформації;
Стаття 2 – Застосування умов та положень
1. Ці загальні умови та положення застосовуються до всіх дистанційних угод, укладених Wireless Ukraine з Клієнтом.
2. Перед укладенням дистанційної угоди текст цих загальних умов надається Клієнту в електронному вигляді таким чином, щоб Клієнт міг легко зберегти загальні умови на довговічному носії даних. Якщо, наприклад, через (тимчасові) технічні причини, перед укладенням дистанційного договору неможливо надати загальні умови та положення Клієнту, Клієнт буде поінформований перед укладенням дистанційного договору про те, що на його запит загальні умови та положення можуть бути надіслані електронним засобом або іншим способом безкоштовно.
Стаття 3 – Прийняття пропозиції
1. Пропозиція Wireless Ukraine містить повний опис пропонованого продукту та/або цифрового контенту. Очевидні помилки або неточності в пропозиції Wireless Ukraine не є обов'язковими для Wireless Ukraine.
2. Договір укладається, коли клієнт приймає пропозицію та виконує умови, встановлені Wireless Ukraine. Wireless Ukraine підтверджує опрацювання пропозиції якомога швидше після її отримання.
3. Wireless Ukraine має право, в рамках чинних правових положень, отримати інформацію про те, чи може Клієнт виконати платіжні зобов'язання, а також про інші фактори, які є важливими для відповідального укладення Дистанційної угоди. Якщо на підставі свого судження Wireless Ukraine має вагомі підстави не укладати Дистанційну угоду, Wireless Ukraine має право відмовити в замовленні або застосувати спеціальні умови до його виконання.
4. При доставці продукту та/або цифрового контенту Клієнту Wireless Ukraine надсилає наступну інформацію в письмовій формі або у формі, яка може бути легко збережена на довговічному носії даних:
I. контактні дані служби обслуговування клієнтів, куди Клієнт може надсилати запитання та скарги;
II. умови, на підставі яких Клієнт може скористатися своїм правом на відмову;
III. інформацію про гарантійне та післяпродажне обслуговування;
IV. ціну продукту, включаючи всі податки та витрати на його доставку, а також спосіб оплати;
V. типовий бланк для реалізації права на відмову можна отримати, надіславши електронного листа на адресу au.ni.sseleriw%40troppus
Стаття 4 – Відмова від договору (повернення)
1. Клієнт може відмовитися від дистанційного договору протягом 14-денного періоду обмірковування без зазначення причин. Wireless Ukraine запитає Клієнта про причину відмови, але Клієнт не зобов'язаний її вказувати.
2. Період обмірковування, зазначений у пункті 1 цієї статті, починається з дня, коли Клієнт або третя особа, призначена Клієнтом, отримала фіскальний чек. 
3. Клієнт оплачує витрати на повернення, якщо Wireless Ukraine не підтвердить письмово, що візьме на себе витрати на повернення.
Стаття 5 – Обов'язки Клієнта (протягом Періоду обмірковування)
1. Під час періоду обмірковування Клієнт зобов'язаний дбайливо поводитися з товаром та/або цифровим контентом. Клієнт повинен витягувати товар з упаковки обережно, не пошкоджуючи її без необхідності, або використовувати його лише в міру, необхідній для встановлення характеристик та функціонування товару. Як правило, Клієнт може поводитися з товаром або оглядати його лише так, як він мав би право робити це в магазині.
2. Клієнт несе відповідальність за знецінення продукту, якщо спосіб поводження з продуктом відрізняється від способу, описаного в пункті 1 цієї статті, або виходить за його межі.
3. Якщо Клієнт не може повернути продукт в оригінальній упаковці, він більше не має права скористатися правом на відмову, описаним у статті 4 цих загальних умов.
Стаття 6 – Обов'язки Клієнта при використанні права на відмову (повернення) та пов'язані з цим витрати
1. Якщо Клієнт бажає скористатися своїм правом на відмову, він повинен повідомити про це Wireless Ukraine протягом періоду роздумів, заповнивши типову форму або повідомивши Wireless Ukraine письмово.
2. Після повідомлення, зазначеного в пункті 1 цієї статті, Клієнт повертає товар Wireless Ukraine якомога швидше, але в будь-якому випадку протягом 2 днів після дня повідомлення, зазначеного в пункті 1 цієї статті.
3. Клієнт повертає товар компанії Wireless Ukraine, наскільки це можливо, в оригінальному стані та упаковці, включаючи всі інші надані аксесуари, відповідно до інструкцій, включених компанією Wireless Ukraine до типової форми.
4. Ризик і тягар доказування щодо правильного і своєчасного здійснення права на відмову від покупки покладається на Клієнта.
5. Клієнт несе всі витрати, пов'язані з поверненням товару, включаючи передбачені законом мита та податки (якщо це застосовується).
Стаття 7 – Зобов'язання Wireless Ukraine у разі розірвання договору (повернення товару)
1. Wireless Ukraine здійснить повне повернення коштів Клієнту якомога швидше, але в будь-якому випадку протягом 30 днів з дня отримання поверненого товару на складі.
2. Для повернення коштів Wireless Ukraine використовує той самий спосіб оплати, який Клієнт використовував для оплати.
Стаття 8 – Ціна
1. Wireless Ukraine вказує у своїй пропозиції період, протягом якого діють ціни на пропоновані продукти. Ці ціни не будуть підвищуватися протягом зазначеного періоду, за винятком випадків, коли Wireless Ukraine буде змушена це зробити через зміни ставок логістичних та митних платежів.
2. Якщо продукти AAWireless підлягають змінам і коливанням на міжнародних (фінансових) ринках, виробник AAWireless може пропонувати продукти за змінними цінами. У разі таких коливань AAWireless встановлює цільову ціну в своїй пропозиції та зазначає в ній, що ця ціна може змінюватися.
Стаття 9 – Відповідність та обслуговування
1. Wireless Ukraine гарантує, що запропоновані продукти відповідають змісту Дистанційної угоди, специфікаціям у пропозиції та розумним вимогам, які Клієнт може очікувати від продукту. Wireless Ukraine також гарантує, що запропоновані продукти придатні для нормального та відповідального використання відповідно до способу, описаного в додатковому посібнику користувача.
2. Гарантійний термін встановлений Виробником:- AAWireless: 2 роки- Mayton: 1 рік
3. Якщо один із продуктів Wireless Ukraine не відповідає вимогам, описаним у пункті 1 цієї статті, Wireless Ukraine виконає встановлені законом гарантійні зобов'язання, що застосовуються згідно з законодавством України.
4. Якщо після доставки продукту виявляється, що продукт не відповідає вимогам, описаним у пункті 1 цієї статті, Wireless Ukraine надасть Клієнту (цифрові) вказівки протягом відповідного гарантійного терміну, щоб продукт запрацював, а якщо це неможливо, надішле новий продукт в обмін на попередній один раз.
5. Якщо у Клієнта є питання або скарги, він може зв'язатися з Wireless Ukraine за електронною адресою au.ni.sseleriw%40troppus або будь яким зручним способом на сайті www.wireless.in.ua. Скарги або питання будуть розглянуті протягом 3 днів після їх отримання. Wireless Ukraine докладе всіх зусиль, щоб знайти відповідне рішення. Якщо розгляд скарги або запитання вимагає більше часу, Wireless Ukraine повідомить про це Клієнта якомога швидше.
Стаття 10 – Доставка та оплата
1. Місцем доставки буде адреса, повідомлена Wireless Ukraine Клієнтом.
2. Wireless Ukraine виконає підтверджені замовлення протягом 2 днів і забезпечить їх доставку. Якщо доставка затримується або замовлення не може бути виконане протягом цього періоду, Wireless Ukraine повідомить про це Клієнта протягом 2 днів після розміщення замовлення. У цьому випадку Клієнт має право розірвати Дистанційну угоду.
3. Якщо цього вимагають (міжнародні) обставини, Wireless Ukraine може домовитися з Клієнтом про інші умови доставки. Wireless Ukraine повідомляє про це Клієнта під час надання пропозиції. Якщо домовлено про довший термін доставки, Клієнт не може посилатися на положення пункту 2 цієї статті. У разі відхилення від терміну доставки право Клієнта на відмову від договору дорівнює тривалості відхилення від терміну доставки.
4. Витрати на відправлення та доставку товару (як правило) покриваються Замовником за власний рахунок.
5. Замовник повинен, як правило, оплатити товар та витрати на його доставку за допомогою кредитної картки або методом цифрового банківського переказу або іншими запропонованими в інтернет-магазині, як правило, під час розміщення замовлення і не пізніше ніж протягом 2 днів.
6. Якщо Клієнт не виконує своє зобов'язання щодо оплати, як описано в пункті 2 цієї статті, Wireless Ukraine повідомить про це Клієнта, після чого Клієнту буде надано ще 2 дні для здійснення оплати. Якщо оплата не буде здійснена після закінчення цього терміну, Wireless Ukraine анулює замовлення Клієнта.
Стаття 11 – Конфіденційність
1. Wireless Ukraine буде обережно поводитися з особистими даними Клієнта відповідно до заяви про конфіденційність, опублікованої на сайті www.wireless.in.ua.
2. Особисті дані обробляються відповідно до Загального регламенту про захист даних (GDPR).
3. Wireless Ukraine надає особисті дані лише сторонам, які сприяють укладенню та/або виконанню Дистанційної угоди. Wireless Ukraine не надає особисті дані третім сторонам з будь-яких інших причин, за винятком випадків, коли це вимагається законом або рішенням суду.
4. Клієнт має право переглядати або виправляти свої особисті дані або «бути забутим». Такий запит повинен бути поданий в електронному вигляді до Wireless Ukraine відповідно до порядку, викладеного в заяві про конфіденційність. Такий запит буде оброблений якомога швидше, але не пізніше ніж через шість тижнів після подання.
Стаття 12 – Права інтелектуальної власності
1. Всі права інтелектуальної власності, включаючи права на бази даних, використовувані технології, програмне забезпечення та права на торговельні марки, пов'язані з продуктами, що постачаються Wireless Ukraine, належать AAWireless та Mayton. Жодна частина продуктів та/або їх частин, що постачаються Wireless Ukraine, не може бути відтворена Клієнтом, збережена в автоматизованому файлі даних та/або оприлюднена будь-яким чином, якщо AAWireless чи Mayton не надали на це письмового дозволу.
Стаття 13 – Спори та чинне законодавство
1. До дистанційних угод між Wireless Ukraine та Клієнтом застосовується виключно законодавство України.
2. Спори між Клієнтом та Wireless Ukraine щодо укладення або виконання Дистанційної угоди будуть розглядатися згідно чинного законодавства України і тільки (якщо це стосується претензії Клієнта до Wireless Ukraine) після розгляду скарги на підставі процедури розгляду скарг, описаної в статті 9, пункт 4 цієї Угоди.
3. Ці умови викладені лише українською мовою.
4. Якщо одне або кілька положень цих загальних умов та/або Дистанційної угоди вважаються такими, що суперечать положенням імперативного права, таке положення буде недійсним і буде замінено юридично допустимим положенням, яке максимально відповідає недійсним положенням. Недійсність положення не впливає на застосовність інших положень Дистанційної угоди або цих загальних умов.
© Wireless Ukraine, версія Серпень 2025